ҚТК «Тұрғын үй порталы» АЖ жеке кабинеті арқылы көрсетілетін қызметтердің сапасы туралы өз клиенттеріне сауалнама жүргізеді

Құрметті клиенттер!

Клиенттерге (жеке тұлғаларға) қызмет көрсету сапасын бағалау мақсатында, «Қазақстан Тұрғын үй Компаниясы» АҚ «Тұрғын үй порталы» АЖ жеке кабинеті арқылы сауалнама жүргізеді (homeportal.kz). Сауалнама өңірлік өкілдердің, call-орталықтың, сондай-ақ жеке кабинеттің жұмысы туралы сұрақтарды қамтиды. Осыған байланысты, «Қазақстандық Тұрғын үй Компаниясы» АҚ өз клиенттерінен уақыттарыңызды бөліп, осы сауалнамадан өтулеріңізді сұрайды.

Сіздің пікіріңіз бізге маңызды!

Жеке кабинетте тіркелу жөніндегі нұсқаулық:
Нұсқаулық

ҚТК «Тұрғын үй порталы» АЖ жеке кабинеті арқылы көрсетілетін қызметтердің сапасы туралы өз клиенттеріне сауалнама жүргізеді

Құрметті клиенттер!

Клиенттерге (жеке тұлғаларға) қызмет көрсету сапасын бағалау мақсатында, «Қазақстан Тұрғын үй Компаниясы» АҚ «Тұрғын үй порталы» АЖ жеке кабинеті арқылы сауалнама жүргізеді (homeportal.kz). Сауалнама өңірлік өкілдердің, call-орталықтың, сондай-ақ жеке кабинеттің жұмысы туралы сұрақтарды қамтиды. Осыған байланысты, «Қазақстандық Тұрғын үй Компаниясы» АҚ өз клиенттерінен уақыттарыңызды бөліп, осы сауалнамадан өтулеріңізді сұрайды.

Сіздің пікіріңіз бізге маңызды!

Жеке кабинетте тіркелу жөніндегі нұсқаулық:
Нұсқаулық